söndag 1 december 2013

Söndagskväll - dags att ladda

Så är det söndagskväll den 1 december - julmånad och första advent.
Imorgon är det måndag och när jag satt och surfade runt idag så hittade jag detta köttfria recept som låter gott - får testas vid tillfälle. #BytTillEko känns helt rätt tycker jag - känns att fler och fler väljer så och det ger ju hopp för framtiden.

I min kalender som jag fått från WWF så är december Snöleopardens månad och även om vi inte har varken leoparder eller snö runt knuten här i detta nu så hoppas jag att snöleoparderna får en bra framtid.

Har en tanke på att göra minst ett aktivt miljömedvetet val varje månad - kan du också göra det?
WWF vill att vi fokuserar på några områden som är viktigast - bilen, biffen & bostaden. Vad vill och kan du göra för förändring denna månad?
Kanske miljövänlig advents- & julbelysning?

Må bäst
/Palle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar